Torsdag

go´kväll

då börjar även den här veckan snart segla förbi. redan torsdag och i morgon är vi lediga, kompledigt. skön är det, så helgen blir längre för mig. på lördag åker jag, Josefine, mamma & mormor till huvudstaden för en helg med shopping och bo på hotell lörd-sönd. det kommer nog bli kanon, känner jag på mig. men en hel del pengar försvinner säkret.

idag vakna jag & syrran upp i vedevåg hos mormor & morfar. vi passa ju på at sova där eftersom vi ändå skulle vara på vedevågs dagis hela dagen. så där var vi, och hade olika stationer dit barnen fick gå, jag & Therese hade hand om bollkastning. det gick ju kanon! sluta där runt kvart över ett, då åkte vi in till linde och fikade på rost åh på vägen dit tror jag Joanna skämdes, eller? lite roligt hade vi där ett tag iaf. Elin skratta så hon höll på att dö där ett tag.

och ja, jag klara mig rikigt bra. läker tiden alla sår ändå kanske?

snart dags att krypa ner under täcket å sova :) goodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback