Utan mobil.


och jag är hemma från skolan precis som igår. börjar iaf känna mig bättre.

vart med mamma & pappa till Degerfors igår för jag palla faktiksit inte sitta hemma helt själv hela kvällen. Mathias tränade för första gången i degerfors igår så han ville att pappa skulle vara där och titta, så vi tog bilen och åkte dit allihopa.
imrse låg jag och skickade sms med min bror för mamma skrev att jag skulle kolla om dom ville ha kina mat när dom kommer hem ikväll, men han bara få svar av Mathias innan min mobil helt plötsligt la av. så nu vägrar den starta. så nu sitter jag här utan mobil, men det är säkert ingen som vill mig något, eller? aja, Martin han aldrig svara, så får nog fråga Josefine om hon kan skicka och kolla med honom. ringde pappa och sa att han skulle ta med sin gamla nokia som han bara har ligger på jobbet och skärpar, så hoppas han kommer ihåg det.


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback