heelg!

och 36 dagar kvar! (Y)

den här veckan har absolut inte varit kul alls, eller iaf inte från i tisdags. fick då åka in till akuten framåt 8 på kvällen för jag kunde inte hålla huvudet uppe eftersom jag hade så grymt ont i nacken och en bit upp på bakhuvudet. kom hem igen ett antal timmar senare då dom kommit fram till att jag hade inflamation i nackmusklerna. och kan säga att det är inte speciellt kul alls. kan inte sitta eller stå upp för länge utan att det börjar göra grymt ont, så nu ska jag snart lägga min en stund igen. så den här veckan har det inte hänt mycket.

hejdå!


har ju föresten gjort ljusbruna slingor i håret oxå. eller det var en veckan sen precis ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback