Onsdag


och det är 47 dagar kvar till vi åker härifrån ett par veckor! :)

skolan är inne på sin tredje vecka! och ja, det börjar sätta en jädra fart. har en inlämning uppg som ska vara klar tills imrn och jag är nästan klar, kan dock bara inte beskriva några situationer som det står, men det får nog gå ändå. annars flyter allt på men väldigt långa dagar och det gillas inte.

i helgen som va nu så var det sista parkfesten och uj så kul det var =) lite sur emellanåt, men vafan!
tack bästa vänner för en kanon kväll!

och snart tycker jag att det är dags för en förändring, vad sägs om fredag?! :D jag kör nog på det, men vågar jag? klart jag måste göra det, har ju faktiskit gjort det förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback