hejhejhallåå!

det blir inte mycket bloggande ifrån min sida just nu iallafall! händer väl inte så mycket mer än, skola, träna, sova & träffa nicklas :) har en hel del läxor som behöver göras som jag ligger efter med, måste försöka ta tag i dom nästa vecka, när jag är "ledig" , ska till Sälen hela nästa vecka. men fick dock inte ledigt så vad gör man? - jo man tar och sjukanmäler sig hela vecka! är ju ändå ledig på måndagar och onsdagar har jag bara en lektion, på fredagen är det dock nationellt prov i svenska som jag missar! idag har jag iallfall börjar plocka ur mitt rum som snart ska rivas! frågan är fortfarande vart jag ska sova?! tror ni nicklas tar emot mig? ;) haha! nä, men får väl bli nere i M&Ms rum, dom bor ju ändå i degerfors i veckorna :) nu lär jag stänga ner å sova :)) nicklaslindroos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback