marieberg

jahop! jag sitter inne på marieberg och har gjort de i två timmar nu! sov vid nicklas i natt och han skulle upp och jobba idag! (claes ohlson på marieberg) så jag fick åka med! de ä ju oxå så att min kära familj skulle komma hit, men dom är ju så sega så dom har väl kanske precis åkt hemifrån! måste säga att de suger att gå runt här själv! men nu sitter jag på en bänk och bara väntar! åka iväg å spela två matcher i Kumla i eftermiddag! sen ikväll kommer nicklas till mig! imorgon åker vi till Sälen å stannar en vecka! jag fyller dessutom 19 imrn :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Nja vi sa mest det dära med att vi ska vara pirater, sedan fick vi skriva på enlapp vad man ska göra så de kan godkänna den och lite så, och lämna den i en låda på biblioteket ^^

2010-04-21 @ 20:31:50
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback