Helgen slut


har inte hunnit med att skriva något i helgen, eller kanske inte bara orkat? nejdå.

i fredags så rörde jag mig inte så mycket, låg mest i soffan och kikade på teve med syster, runt halv 7 kom resten av familjen hem som hade varit i degerfors och börderna hade flyttat till en annan lägenhet, får för övrigt se den idag.

igår spelade vi match mot grängesberg vi var indelade i två lag och dom i två lag, så vi spelade som en liten minicup. mitt lag vann ju självklart. men kul var det iallafall att spela, nästa helg ska vi spela match mot frövis 92-93 i skinnskatteberg. kan ju bli kul det oxå. men efter vi hade spelat klart igår så åkte vi nästan direkt till laxå där frövis pojkar 93 spelade cup mot seniorer, men det var faktiskit ganska kul att se, för dom spelade rikigt bra men dom förlorade trotsallt alla 3 matcher men det var inte med mycket, sista matchen kunde dom lika gärna ha vunnit om dom hade satt sina chanser. kom hem efter elva någon gång så då somna jag direkt.

om ett tag nu ska vi iväg till vedevåg och käka mat hos kusinerna sedan till degerfors och lämna bröderna.


PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback