Tisdag


vart visst hemma idag oxå, men är betyligt bättre idag. skönt är det, men fortfarande helt slut o kroppen. men imorgon blir det iallafall att gå iväg till praktiken. sista dagen den här veckan så, kan ju inte vara hemma alla tre dagar inte. sen på torsdag är det fotbollsgymnasie, om jag tränar visar sig då, men in dit ska jag ju iallafall, för efter ska jag göra ett prov i en lektion, där dom andra gör provet imorgon. jiiissses, om man hade gjort alla uppgifter så skulle man nog klara prover sa dom, men jag har TRE uppgifter framför mig här som är ogjorda. inte bra, men idag blir dom inte gjort iallafall, det orkar jag nog inte. imorgon kanske jag kan få iallafall en gjord.

hejjhejj!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja visst gör det, det är lixom typ bara 5 månader kvar ^^:D

2010-02-02 @ 19:39:34
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback