12 Januari


87 skoldagar kvar till studenten tror jag vi räknade till i skolan idag! hur skönt är det inte? föör fyyy fan vad jag börjar se framemot det, slippa gå i skolan, för att läsa vidare är inget jag ska göra, iaf inte nu på ett par år. det är jag för skoltrött för. ledig på måndagar är jag oxå, tog bort ind.valen på måndagar och onsdagar, så då fick jag inga lektioner på måndagar och en lektion på onsdagar. kan vara bra för mig att inte ha så mycket just nu.

i helgen då, då hade vi dm-slut spel i mellringe. vi hade väl inte så stor förväntningar på oss, vi kom dit med 9st spelare, efter första matchen kunde inte jag och maria r spela mer, jag hade/har en sträckning i vaden och maria gjorde illa foten, då var vi endast 7 st kvar och två av bytare, men med en taktik som sara kom på att hon och baloo (maria j) skulle spela hela matchen och sen var dom 4 som böt runt på anfallsplatserna, och jag ska säga att alla trodde att vi skulle få stor styrk över frövi som vi då mötte, men dom som trodde de skulle det visa sig ha helt fel, vi vann den matchen med 1-0 men kunde ha gjort fler. sista matchen mot kumla så hade ytterligare 1 av oss försvunnit på handbollsmatch, så då var vi bara 6st och 1 avbytare nu vart det för jobbigt, och det vart förlust med 3-1. första matchen var vi rikigt dåliga, det syndes att vi inte spelat på ett bra tag, vart förlust mot sturehov.



ska göra ett bättre försök det här året och blogg, jag kanske har mer tid iår.
men nu ska ja kika teve. ha det kanon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback