fredagsmys


nu är det fredag igen, det innebär väl lire fredagmys med godis och cola? och blir väl kika lets dance oxå.
igår tränade jag två gånger, ett morgonpass med fotbollsgymnasie och sen med laget. idag har jag världens träningsvärk i mina ben, känns verkligen att jag gjort nått igår. men det är väl kanske ett bra tecken. ser verkligen fram till utomhus säsongen börjar, för nu börjar det bli lite små tråkigt att vara inne och träna, mycket roligare att vara ute på gräs! dom borde skaffa oss en konstgräsplan så vi kan träna ute året runt, de hade ju varit det absolut bästa ju. jävlar va kul det hade varit.

vad helgen har att erbjuda har jag ingenaning, men ska iaf försöka plugga lite körkortsteori så jag kan ta de där jävla körkortet någon gång snart. 


dessutom vill jag verkligen tillbaka till gran canaria nuuu! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback