Lördag


Det blir ett tag emellan inläggen ibland, men ibland får det bli så bara. praktiken har börjar nu iallafall och jag är på dagis i guldsmedshyttan från måndag till onsdag, torsdag och fredag har jag ingenting förutom fotbollsgymnasie mellan 07-08 på morgonen, helt okej schema i fyra veckor ändå tycker jag. känns som veckorna kommer rulla på ganska fort iaf, jag menar på måndag är det v5, sen vecka 8 är det lov och vecka 9 har vi kulturvecka i skolan vilket innebär inge lektioner, fredagen den veckan har vi frilufsdag och då blir det romme för min del, vecka 10 börjar lektionerna igen, ledig varje måndag, skönt. och sen börjar det dra ihop sig till studenten. känns riktigt bra.

men iallafall, ikväll har familjen larsson varit här och ätit oxfile och hasselbackspotatis, vilket var rikigt gott. å tro på fan att pappa kommer hem med en iphone, jag vill oxå ha! jag vet, jag har en nymobil sony-ericsson satio, ville först inte ha en iphone för jag tyckte dom verka så krångliga, men efter att ha provat josefines ett par gånger så börjar jag ångra mig! men får väl sälja min och köpa mig en eller nått.

imorgon är det träning uppe i kopparberg, (stor hall för en gångs skull att träna i) ska bli riktigt kul, om jag nu kan vara med, sitter och är förkyld dom bara den. hoppas det jätt sig tills imorgon då.


ha en fortsatt bra kväll ;)








Kommentarer
Postat av: Emma

Men johanna, din mobil är ju bra! :D

hehe tack så mycket, :D

2010-01-30 @ 22:50:25
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: hehe ja fast det var också för att jag var ledig i fredags och var inte på praktiken i torsdags :/, menmen skänt att en hel till ledig dag! :D jusstja du har praktik mån-ons, skönt schema du har då, och lång helg (Y)

2010-01-30 @ 22:54:50
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback