sjuker


jaha ni, att träna idag gick ju som det gick, fast visste ju egentligen att det inte skulle gå, man ska ju inte träna när man är förkyld och ont i halsen men jag ville ge det ett försök. ställde mig i målet men stod mest stilla där, jag orkade verkligen inte röra på mig. alla tyckte jag var rikigt bra, eller var det tvärtom (?) huuummf, ja det var nog så de var. imorgon ska jag iallafall inte träna.

ikväll nu var vi ner till farmor & farfar och fick lite mat, och visst fan bjöds det på oxfile, inte ofta man äter det, men nu har jag minsann ätit det i två dagar i rad. vilket lyx :)

nu blir det teven.


Kommentarer
Postat av: Emma

:D, jodå det går bra :D hur går det för dig då?, japp det är på onsdag vi har prov ^^ Krya på dig förresten :) kram :)

2010-01-31 @ 21:27:06
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej :( fast har ju bara vart där 1 dag förra veckan menmen, nya tag denna vecka :) Men hoppas du är bättre imorong, så lite så :)

2010-01-31 @ 22:08:21
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback