Träning


förkylningen är lite bättre, så jag gör ett försök och är med och tränar så mycket jag orkar. kanske ställer mig i mål eller nått, det är ju iallafall inte så ansträngande. haha.
nån jävel ringde mig två gånger inatt, vafan tror den man svara när klockan är 4.30 på natten? hum nej, inte jag iallafall, fast nästa gång någon ringer mig på natten tänker jag iallafall svara, för jag är jävligt nyfiken på vem det kan ha varit. och jag har inte en aning om vem det var heller! aja, om en timme åker vi mot kopparberg för träning iaf.


 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe okej, men svårare att skriva sms på ^^ iallafall enligt Nilla men kan hålla med för du hade ju T9 på din (Y) ja du har ju bra kamera! :D 'r det inte iphone som har ganska dålig kamera?

2010-01-31 @ 11:23:29
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback