3 Maj

Jahop, tiden går ! och inte blir det mer skrivet här inte, skriver lite från mobilen nu! men har egentligen ingenting att säga :) händer ju inte så mycket just nu, mycket i skolan nu innan studenten, v16 var jag ledig då vi var uppe i Sälen med en hel hög med människor som åker upp tillsammans en vecka i april varje år! fint väder bjöds det på hela veckan iallafall :) sen förra veckan låg jag sjuk, men var iallafall i skolan så mycket jag orkade! Igår var det seriepremiär mot mullhyttan, vinst med 3-1! skulle egentligen inte vart med alls men böt om och satte mig på bänken, och fick göra ett inhop efter 20 min, orka inte alls så böt ut mig själv efter ca 5 min! hann iallafall göra ett mål ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback