Söndag


var inte igår jag skrev ett inlägg ;P
men har ändå ingenting att göra just nu, sitter själv hemma.
pappa jobbar och dom andra är i grythyttan på fotboll. ååh jag ska åka med tåget till frövi 19.20 där nicklas hämtar upp mig :)

allt är en jädra stor röra här hemma, vi är ett rum vi kan vara i här nere.
inget kök har vi. alla väggar är rivna, å det är byggdamm över allt, så jag har sjukt svårt att andas när jag är här inne oxå, inte särskilt kul, men vi får se fram emot när allt är klart. då blir det nog fint iallafall :)

det är bara 3 veckor kvar till studenten nu, det är så skönt :)
5 juni är balen, 10 juni är karnevalen och 11 juni tar vi studenten, såååå jävla göööttt :D

nää, nu vill jag att klockan ska gå lite fortare så jag kan åka hem till nickla ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback